Du får en tydlig bild av hur ditt visuella varumärke uppfattas. Vi identifierar områden att förbättra och skapar en handlingsplan för att åtgärda eventuella bristerna och dra nytta av möjligheterna. Efteråt kommer du att kunna ta din varumärkesidentitet och visuell kommunikation till nästa nivå med självförtroende. Med vår analys kommer blir det lätt att veta vilka steg du ska ta framöver.
– Vad vi ska göra
Vi granskar ditt visuella varumärke som berättar hur den nuvarande situationen ser ut och hur den överensstämmer med målen. Genom research och analys identifieraras visuella brister och möjligheter – vad kan göras för att minska gapet.
– Vad du får med dig
• Visuell sammanställning
• Rapport med insikter och reflektioner
• Effekt- och insatskarta med rekommendationer
• Action plan för att åtgärda bristerna och ta tillvara på möjligheterna
– Hur lång processen är
Omkring 2–3 veckor beroende på omfång.